Bal38 dün diğer postunuzu gördüğümden beri dua ediyorum, inşallah toparlanacak bebeğiniz. Siz doktorla konuşun tedavisi son yıllarda var hatta bir profesör var adını bulup size söylerim o gen tedavisine başlandığını yazmıştı onunla da görüşürsünüz. Allahım yardımcınız olsun inşallah tez zamanda sağlığına kavuşur.