Arkadaşlar benim bebeğim genelde bi derdi yani uyku saati acıkma vs dışında ağlamazdı ağlıyorsa mutlaka bi sıkıntı olunca ağlardı iki gündür susmadan ağlamak da denemez gerçek ağlamasını biliyorum böyle sürekli eeeee aaaa eee aaa bağırıyo ama tabi yalancı ağlama gibi diyim ne yapsam geçmiyo kucağıma alıyorum oyun oynatıyorum uyutmaya çalışıyorum emzirmeye çalışıyorum yok diş desem doktoru daha sizin görünürde diş yok dedi öyle ağzına soksun diye kaşıyıcı falan da versem götürmüyor ağzına anlamadım derdi ne başına gelen var mı ya nazar ettim çocuğuma sizce ne yapmalıyım 🥹