iremsena_98 Bebeğim 20 aylık öksürüğü var sabahları oluyor genelde sonra geçiyor ilaçsız nasıl atlatabiliriz ilerlemeden? ( Memeden yeni ayırdım üstüne hasta oldu😢)
Selennnnnn iremsena_98 Biz de 26 aylığız öksürükle başladı ilk ilaç vermeden düzelteyim dedim antibiyotiğimizin 5. Günündeyiz :)) gribe çevirdi 😣
gmzshn iremsena_98 ilaçsız zor geçiyor canım bende kışın ilaçsız atlatmaya çalıştım da daha kötü oldu kaş yapacam derken göz yaptım
mom42x Hanimlar 40 günlük bebem var benimkide grip olmus kac gündür hırıltılı geliyor du burnundan sonra sabah lari aspiratör aldim burnundaki çekiyorum sonra fizyolojik serum almayya enjektör le hastane gidim mi
iremsena_98 mom42x bol bol emzirmekten başka yapabileceğin çok birşey yok sen sarımsak falan tüket sütünden geçer
Belks5 iremsena_98 sadece serum fizyolojikle burnunu çek , eğer emziriyosan kendine iyi bak ki , sütünden daha çabuk toparlar , sürekli emzir , odasını havalandır boş bol ,