Kızlar ben normalde finish yada fairy kullanrıım makinem Arçelik onun dışında ne aldıysam hep bardak tabaklar lekeli kireçli gibi çıkardı bu ürünleri de boykot sebebi ile almak istemiyorum aslında ama diğer ürünleride eşyalarımı mahvetti resmen su bardaklarım çay bardaklarım hep kötü oldu şimdi bu ürünün reklamı var çokça alan memnun mu acaba ?
Yoksa istemeyerek yine o ürünlerden birini alcam çünkü gerçekten makineden mi bilmiyorum ama bu ikisi dışında kötü çıkıyor herşey