Merhabalar. 34 aylıkken tuvalet eğitimine başladık. Çişi bile öğrenmemiz 10 günü buldu sayılır şuan 2 ay oldu hâlâ çişte ara ara kaçırmalarımız olabilse de çişi gelince söylüyor kaçırınca yanlışlıkla kaçırdım diyor normaldir diye düşünüyorum. Kaka olayımız sıkıntılı tuvalete yapmıyor iç çamaşırına yapıyor 2 ay oldu çözemiyorum kalanın da tuvalete yapılacağını söylüyorum yapmadan önce söyle tuvalete gidelim diyorum tamam diyor bazen de yok diyor. Başlarda kabız gibi sert yapıyordu acıyor diyordu Dr gittik şurup verdi düzeldi sayılır. Genelde yemek yemenin hemen üstüne yapıyor zorla alıp klozete baskıyla oturmak istemiyorum ama sorunca ya da gelince de söyle diyince söylemiyor 5-10dk sonra bir bakıyorum yapmış oluyor napacağımı şaşırdım.