goktug08 yüzde 50 persentilde doğan bebeğiniz şu an yüzde 75 persentilde görünüyor çok aşırı bir kilo alımı yok sadece anne sütü ise sütünüz yarıyor maşallah . Yapacak bişeyiniz yok zaten hareketlenince atar kiloyu . Değil ise takviye kullanıyorsanız 1 ay deneyin derim mamayı kesin biberon yıkamaktan kurtulursunuz . Ayrıca sütünüz artar emdikçe . Çünkü kilo alımı gayet normal. 1 ay sonra hala persentiliniz aynı ise yüzde 50 altına inmemişse her şey yolundaysa aynen devam edin derim .