laliko35 günaydın kızlar 3 yaşında kızım var öğlen uyumuyor 7 8 arasında uyanıyordu artık 6 da uyanıyor hatta bu sabah 5.55 de uyandı akşam kaçta yatarsa yatsın böyle 😵💫 sizinkiler de durum nasıl
Ardenaden laliko35 kardesi olmadn once 10 11 de kltgi omuyordu kardesnn sesine erken kalkiyor ama.suan hala uyuyor
bisenakillisinzaten laliko35 benim kziimda 3 yaşında bayadir öğle uykusu yapmak istemiyor öyle olunca erken yatıyor ama kardeşinin sesine uyanıp erkenden kalkıyor djsnsnsnsn
Deletedmom_121 Arkadaşımın kızı da sizin gibi öğlen uykusunu kesti rahat uyuyor artık. Yani benim kızlarım sizden küçük 4 tem sonra az uyusunlar gece uyumazlar
laliko35 Deletedmom_121 bizimkşde öyle yani şöyle birşey 4 te uyusun uyansın dışaro çıkarız yorulur zaten gece 11 de uysuun da sabah gene 6 da uyanıyor 😂
laliko35 Hello-kitty 41 kere maşallah ne güzel 💜 8 e de rağzıyım 5.54 ne😵💫🫨 akşam kaçta yatarsa yatsın böyle o yüzden artık 8 de yatırıyorum havalar da sıcak aslında yani biraz geç yatsa parkta çocuklarla oynar