dogu071542 ben memorial de doğum yaptım oğlum 3 yaşında sürekli kontrol ve hastalık durumunda memorial e gidiyorduk eser akkuş çok iyi bir doktor fakat 3 seferdir şehir hastanesi Şehriban destici ye gidiyoruz arkadaşımın tavsiyesi ile gittim ve çok memnun kaldım ayni özel hastanede gibi ilgilendi uzun uzun anlattı sohbet etti muayenesi her şeyi çok güzeldi özeller artık çok pahalı malesef eğer tercih ederseniz tavsiye ederim 💐