Merhaba, bebekle ilk tatili kaç aylıkken yaptınız? Deneyimleriniz ve önerileriniz neler?
Açıkçası ben bu yıl tatile gitmeye karşıyım. Bebeğim hiç uyumayan ve gaz problemi olan ağlayan bi bebek, eşim tatil konusunda çok ısrarcı fakat korkuyorum sıcaktan hasta olmasından. Deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim