aseldilara Kızlar merhaba üzülerek bu başlığı açıyorum bebeğim 2.5 aylık dün gece alarm kurdum emzirmek için fakat alarmı ya duymadım yada çalmadı kızım 6 saat aralıksız uyudu. Ve gece hiç ağlamadı çok ağlasa yanımda besikte yatıyor duyardım diye düşünüyorum. Sizinde bebeğiniz bu kadar cok uyuyormu? Uzun süre emmemesi problem olurmu .Çok üzüldüm kendime kızıyorum aç bıraktığım için😞
diana96 aseldilara bende o zamanlar uyandımazdım ama şu an sıcak diye sıvı bata kaybediyorlar, gece rüya öğün yaparım uyandırmadan beslenirim, uyanmaya devam ediyor. En azından susuz kalmasın. Şu am 4 aylık yine gece 12 saat uyur. Ama karnı tok bir şekilde.
adakussss aseldilara evet bebekler uyanamiyor o aylarda . 3 saate bir alarm kurup kendim uyandırıyordum ben yapacak başka bişey yok malesef
mutlubibekleyis Dr osman gönülal 40-50 gün 5 saat, 50-60 gün 6 saat uyuyabilir diyor gece. Acıkmamıştır o yüzden uyanmaz. 54 günlük bebeğim 5 saat uyuyor bazen 6. 😊
aseldilara mutlubibekleyis Geceleri ben uyandırmakta cok zorlanıyorum hatta bazen heryerini mıncıklıyorum uyanıp emsin diye😞şimdide emip uyudu tekrardan🤷♀️bugün uyandırmayınca oda ağlamadı biraz korkktum bilgi için tesekkür ederim🙏🏻
aseldilara sumeyyesummer 15 gün sonra 3.ayımıza giriyoruz geceleri bıraksam hiç uyanmayacak neredeyse
aseldilara diana96 uyandırmadan memeyi ağzına almıyorki zaten uyandırmak içinde geceleri çok zorlanıyorum öyle derin uyuyor
Ardenaden diana96 maslah nasl o kdr uzn sure uyuyor bz yuz kere kalkiyoruz ki ha emiyor desem acıktıgi icn kalkmiyor kesinlike 2 cekio daliyor geri emmekte istmeiyr illa o memeye bi agzi degeck yani
diana96 aseldilara haklısınız ben geceler sütüm biberonla veriyorum diye kolay oluyor. Diğer şekilde dediğiniz gibi
sdtnrsvn Bize doktorumuz 40i geçtikten sonra ellemeyin uyusun zaten acıkınca kendisi uyanır dedi. Ben 2 2.5 ayına kadar rüya beslemesi yaptım. Ama doktorumuz bunun doğru olmadığını sürekli isteyebilecegini söyledi. Biz nasıl akşam yatıp sabah kalkıyorsak öyle olması gerekiyormuş. Kendisi acıkınca uyanır zaten dedi. Elhamdülillah bu şekilde gece uykularında problem yaşamadık