Kendi bezimiz baby turco aşırı memnundum, onu bulamayinca kendi evimize gidene kadar idarelik sleepy 5 numara aldim. Ama aldigim geceden beri oglum 8 bucuk aylik surekli her gece disari cikiyo sidigi. Gece normalde sadece 1 kez degistirirdim bu bezde gece 3,4 kez zibinina pijamasina ciktigi icin komple degistirmek zorunda kaliyorum. Acaba sizdede oluyormu boyle yoksa benmi bı yerde hata Yapıyorum sormak istedim