annekadin21 kendinizi suçlamayın, inanın ki annelik kimseye bebeğini kucağına aldığında yüklenmiyor. Hepimiz öğreniyoruz, daha da öğreneceğimiz çok şey var. Yetersizlik hissinden çıkın nolur. Bebişler biz annelere muhtaçlar öyle düşünün ve ne onu ne de kendinizi suçlamayın. Oda ısısını kontrol edin, çok sıcak ya da çok soğuksa uyuyamıyor olabilir. Karnı aç, altı pis ya da gazı varsa da uyumuyor olabilir. Öncelikle bu seçenekleri eleyin lütfen