ela2103 bebeğim kolik bebekti. En en iyi gelen şey tava da zeytinyağını ısıtıp karnına masaj yapıyordum. Sonra da yüzüstü yatırıyordum uzun uyku yapardı. Yüzüstü yatırmak tehlikeli ama benim bebeğim dönebiliyordu. Ve ssrürekli takip ediyordum. Eğer dönebiliyorsa ve kontrol edebilecekseniz yüz üstü yatırmayı dneyin