Kızlar şuan bebeğim uyuyor ve inliyor 4 tane diş patlatmaya çalışıyor aşırı huysuz günlerdir
Şuan ateşi şakaktan 38,5 alından ise normal çıkıyor napmam lazım calpolde verdim demin ama içim içimi yiyor
Bu arada hiç diş çıkarırken ateşi olmamıştı
Olmadı demek olmayacağı anlamına gelmez demi