Oğlum 4 aylikken sünnet olmustu ve sünnetli bölgede yapışıklık oluşmuştu.Doktor bana bu durumun çok sıkıntı olmadığını büyüdüğünde ereksiyonla kendiliğinden açılacağını söyledi ve sonrasında taze et olduğu için tekrar yapıştı.Suan 2yasinda ve bu zamana kadar tekrarladı bu durumlar.Anak bu günlerde çok ağlıyor belli ki ağrısı var ereksiyon da fazla olmaya başladı.Sebebi nedir çözümü nedir bilen var mı tecrübeli erkek annelerim.