Merhaba bende şuan süt bezesi olduğunu düşündüğüm kitleler var memelerinde hassasiyet var bebeğimi kaybettik ve kaybettiğimiz gün sütüm geldi ilk başta bir kez sağım yaptım ertesi gün hastaneye gittim dostinex diye bir ilaç kullandım sütüm kesildi ama şimdi bu bezelerden dolayı korkuyorum kitlelerin üstüne bastırınca ağrıyor sizlerde nasıl geçti zamanla azaldı mı ?