Kızlar özelde yapcakrim ama maddiyat el vermedi yarın Zeynep Kamile randevu aldık 2. Gidişin olcak daha önce orda doğuran doğuracak olanlar vardır illaki tek merak ettiğim devlette isteğe bağlı prenses iğne (epidural) yapiliyormu ilk kızımı özelde doğurdum acilmam hızlı ilerledi hızlı doğurdum diye yetisemedikwe epidurale çok ovdurler bu sefer keisnlikle yapmak istiyorum sancı çekmekten çok korkuyorum travma kaldı yani gerekirse sezeryana bile girerim o kadar korkuyorum isteğe bağlı sezeryan yapmiyolarmis arastirdim risk varsa başka bı dueum varsa alırlarmis ama epidural içinde aynısı gecerkimi yorumlar mısınız acaba