Kızlar bı bendemı oluyor böyle bılmıyorum ama hamılelıkte ve doğumdan sonra kendımı artık begenmıyorum güzel hıssetmıyorum artık diğer kızlara bakınca onların yanında cok kötü durumdaymışım gıbı hıssedıprum sezeryan oldum karnım 8 kıloda fazlalığım var suan hıcbır ayakkabım olmuyor numarası büyüdü nasıl hıssedıcemı bılemiyorum artık