Kızlar kaçıncı ayda kullanmaya başladınız ? Bir tane anne de gördüm içine örtü katlamış koymuş alt tarafına o şekilde kullanmak mı mantıklı yoksa olduğu gibi mi bebeği içine koyuyorsunz ben altına bir şey koymadan yatırıyordum ama oturur pozisyonda mı acaba diye tereddütte kaldım bu arada ana kucağımız elle sallananlardan mamma model baby jörne benzeyen