Arkadaslar birde çocuk gastroya gittik ve sikayetlerimizi pekte önemsemeyip direk diyetini aç diyen bir diktor ile karşılaştım ve bu konuda hiçbir yol göstermedi.Bende bi kac sabah tereyağ bi kac gun dana eti tukettim şükür çok önemli bir tepki almadım.Dun ıspanak(3 aydir tüketmiyordum) ve kakaolu kek yedim kan vardi🤷♀️tereyagina tepki göstermeyip ıspanaga gostermesi beni sasirtti
Deneyimli anneler ne dersiniz?