Aslında o kadar yorgundum ki sabah 9 dan beri uyanığım denize gittik zaten giderken hazırlanması hele dönerken çıkması apayrı yoruyor bilirsiniz eve geldik duş al çamaşırları hallet kızı yıka vs zaman geçti
23.30 da kızımı uyuttum sonra bana bi enercii geldi eldivenleri geçirdim fırını bi güzel domolladım sonra telle babam telle yetti mi hayır
Izgrasını tepsilerini ayrı ayrı telledim mis gibi yaptım
Sonra aspiratörümün içi dışını ilaçladım duruladım sonra ocağımı mutfak dolaplarını sildim hoop ordan kapılara giriştim bol köpükle kapılarımı yıkadım fosur fosur sonra arındırdım bir güzel
En son mutfak lavabosunu çamaşır suyuna buladım kaynar suyla akıttım şuan bitti işim sütümü içip yatcam 🤭
Size de oluyor demi gece gece bi geliyorlar adama