polunana Oncelıkle bebegım 5 aylık ne zaman dısrı cıksak yada eve yabancı biri gelse aglıyo dokununca a sosyal olmasından korkuyorum bı yandan ıyı herkesle mesafelı olması ama a sosyalda olmasın sızce gecer mı normal mı
Deletedmom_115 polunana benimde aynen öyle, ne eve kimseyi çağırabiliyorum ne de ben gidebiliyorum artı dışarıdan da çok çabuk sıkılıyor sürekli evi istiyor evi arıyor
gokcez Ay benimde genel olarak böyle. Yorumları bekliyorum. Ama 4. Ay da daha kötüydü her yerde herkeste ağlıyordu baya aştık.
polunana gokcez aslında bı yandan ıyı ınsanlarla mesafelı bende cok hasasım narin narin buyutuyorum gecen bı kadın dokundu nıye dokundun dedım hastalık var dedim oda dedı a sosyal olur yapma dedı bende saygı duydum ama katılmıyorum defım hastalık vok var
polunana Deletedmom_115 aslında bı yandan ıyı ınsanlarla mesafelı bende cok hasasım narin narin buyutuyorum gecen bı kadın dokundu nıye dokundun dedım hastalık var dedim oda dedı a sosyal olur yapma dedı bende saygı duydum ama katılmıyorum defım hastalık vok var
Deletedmom_115 polunana bence çok güzel hskdkdk hep dinleniyoruz akşamları yürüyüş ara sıra dışarı yemek felan filan