tuugbaaa çok geçmiş olsun. Tedavisiyle ve süreciyle yakından ilgilendiğimiz tanıdığım var. En önemlisi farkındalık. Rahatsızlığınızı kabul etmiş olmanız, iyileşmek istemeniz çok büyük bir artı. Biz en zor dönemler doktor ile anlık iletişim kuramadığımız zamanlarda yaşadık çünkü mevsim geçişleri bu depresif hisler arttırıyor. Şimdi yaklaşık 10 yıldır doktoru sabit. En ufak bi huzursuzlukta doktorunu arıyor, ilaç dozları düzenleniyor ve hayatına gayet güzel şekilde devam ediyor. Bu arada yakınımın ağır bi derece sayılır. Ona bir ömür ilaçlarla yaşayacağı söylendi.