Gorkemm bu bir süreç, her kalktığında yatırın, uyuması gerektiğini söyleyin. Yeni bir şey denediklerinde sürekli onu yapmak istiyorlar. Kızım 7.5 aylıkken emeklemeye tutunup kalkmaya başladı, o zamana kadar bizimde harikaydı uykumuz. Beşiğine koyunca emeklemeye, kalkmaya başladı, 1 saat boyunca sürerdi. Sonra uyur gece 4te uyanır gene 1 saat uyumaz beşikte kalkar otururdu. 8.5 aylıkken eskisine döndü. Sizinki de yakında bırakacaktır.