Kızlar 76 günlük bebeğim 1 2 aydır hiç bitmeyen ağlama krizleri ve morarmaları oluyor gündüz özellikle hiç uyumuyor ve ağlıyor ıkınıyor ne yapacağımı şaşırdım hipp combiatic kullanıyorduk gaz problemimiz devam etti bebelac gold a geçtim bu sefer de 2 gündür kakasını yapamıyor arkadaşım keçi sütlü hipp önerdi diğeri ile farkı nedir ve öneriniz var mı ne kullanabilirim