Merhaba anneler bugün biberon reddi yaşıyoruz hasta biraz üstten 2 diş geliyo aşırı huysuz birde üstüne 14:00 dan beri mama içmiyor yap dök yap dök sürekli denedim çorba içirdim biraz ama uykusu geldi gözleri kıp kırmızı ama açlıktan uyumuyor sürekli ağlıyor arabayla bile gezdirdik uyku sorunu hep var ama biberon reddi ile birleşince perişanız başına gelen var mı ?