Y-1A
18 aylık olmuş çokta endişe etmeyin bence :) biz de yakında 19 aylık olacağız artık biz ne yersek zaten ondan da verebiliyoruz ( paketli,zararlı şeyler hariç tabiki) o dediğiniz termos gayet güzel ve kullanışlı çorbasını içirebilirsiniz yolda onun dışında içeriği temiz ürünler bulundurabilirsiniz yanınızda mesela humm ürünleri dışarıda tercih ediyorum ben..ya da meyve alın yanınıza muz olur ,şeftali olur