Glrmila Bugun pikniğe gittik eve geldik kizimin genital bölgesinde kene gördüm acile gittik keneyi aldilar kan verdik sonuc bekliyoruz basina gelen varmi her ihtimale karsi antibiyotik yazdi dr
Dolores Glrmila merhaba nerede yaşıyorsunuz? Benim başıma geldi. Ayak bileğime yapıştı. İyiyim çok şükür bir sorun çıkmadı. Ateşini takip edin korkmayın inşallah bir şey çıkmaz
limonzeytinmom Glrmila 34 aylık kızım var. Kurban bayramında yeşillik alana gitmiştik İstanbul çatalca. Orda kızımın göğnpn kenarına gelmiş yapışmış ama toz gibi yani onu anlatana kadar 4 5 doktor değil dedi o kadar küçük ama ben huyluyum zaten kızımın neresinde ne var biliyorum. Telefon ışıgı ya falan baktım kene yani bu eminim. Neyse ordan 112 aradık ne yapalım nereye gdielim diye hemen ambülans gönderdiler hastaneye gittik Tekirdağ saray devlete. Orda krem sürdüler gazlı bezle ovaladılar cıktı. Kan alıcaz dediler ee ebiz burda değiliz 3 gün sonra gelemeyiz İstanbulda devlet hastanesine götürelim deidk ok deisle rşmza attık cıktık. Ev gelince hemen gittik anlattık durumu 10 gün sonra polikliniğe randevusuz gelin onlar lan siteyeck öyle yaparız dediler. 🤦 Ulan 10 güne kadar bişey olmazsa daha olmaz zaten. 2 saat dil döktüm yok bişey olmaz deisle gönderdiler bizde kan kaldıramadık bieşy de olmadı çok şükür
Glrmila limonzeytinmom bizde olan bayagi ben burdayım diyordu tam genital bölgesine yerlesmis ust kisma tuvalete oturrum bi baktim siyah bisey tozmu dedim yaklastim görünce panik oldum acildeki dr kene vakalari bu aralar vsr dedi cımbızla cekti aldi ama yarısı gomuluydu gazli bezle temizledi simdi kan sonucu bekliyoruz her ihtimale karşı antibiyotik baslatacak 3 gun sonra yine kontrol kani dedi umarım temiz cikar sonuclar bu arada 1 kere kustu simdi yorgunluktan uyuya kaldi
berece Bahçeli evde yaşıyoruz. Çok kez başımıza geldi ve hiçbir şey olmadı, kendimiz çıkardık. Ama bebek bu Allah korusun, geçmiş olsun
limonzeytinmom Glrmila çok geçmiş olsun. Bizim ki aşırı küçüktü yani 4 5 doktoru ikna edemedim kene olduğuna, sonra dediler ki bravo bunu nasıl gördün farkettin o derece küçüktü. Bizde kusma VS olmadı hiç bende cok takip ettim de. Çıkmaz inşallah bişey
agzimizin_tadi_kacmasin Glrmila ben veya çocuklar yaşamadık ama eşimi defalarca sayısız yani kene tuttu köyde yaşıyoruz hayvan bakıcısıyız, oluyo yani hep kendi ilacla çıkardı bu zamana kadar bişey olmadı şükürler olsun, içimizi rahat tutun bişey olmaz Allah’ın izniyle
Glrmila pasaklisinkukuli yorumunuzu gozden kaçırmışım kusura bakmayın kizim 2.5 yaş bezli degil. Yanimda e bebegin portatif tuvaleti vardi uzerine poset geciriyorsun onu orada 2 kere kullandim. Poset elimden dustu yeremi degdi acaba hic bir fikrim yok yada tuvaletini yaparken direkt geldi oraya kondu bilemiyorum. Kan sonuçları temiz çıktı cok şükür tedbir amacli tekrar kan alacaklar persembe gunu. Ama durumunda bir sıkıntı yok Elhamdülillah bununla gelmis gecmis olsun