Kızlar her testte kuruma çizgisi oluyor mu acaba adetime 3 gün var bugün test yaptım ama bişey yok gibiydi sonra baktığımda çok çok zor görünen bişey var gibi her testte kuruma çizgisi oluyor mu göğüs hassasiyeti ve dolgunluk var çok hiç böyle olmamıştı bide bu ay ovulasyon testi kullanmıştım