Cigdem_3527 Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 ay 26 günlük verem aşısı yapıldıktan bı 24 gün sonra koltuk altı şişti başınıza gelen varmı ?
Unicorn67 Cigdem_3527 başıma gelmedi üstte kalsın ama normal olduğunu düşünmüyorum korkutmakta istemem
nnoktaa Cigdem_3527 Bazen aşıdan sonra koltuk altında BCG adeniti denilen bir şişlik görülebilir. Böyle durumlarda hekiminize başvurmak gerekir.
Cigdem_3527 Kendi doktorumuzda sorduk aşıdan lenf bezleri şişmiş olabilir takip edin geçmezse getirin dedi