ikiprensannesi12 kızım da 10 gün altına yaptı kakayı , pes etmedim, kızmadım , özellikle beklemek istemiyordu yani oturup kaka yapmayı beklemiyordu . Kitap okudum ben de o sırada, yani klozette ya da lazımkıkta otururken kitap okuduk o da o sırada yaptı .
Siz video açıyorsanız o şekilde bekleyebilirsiniz.
Bi de kitaplarla bağdaşım kurdu teo nun kaka kitabı vardı , işte aynı teo gibi yapalım vs, dedim öyle öyle alıştı. Ama zor gerçekten son günlere doğru artık sabretmek zorlaşıyor