mirooooo Merhaba hanımlar nisanda doğum yaptım temmuzda bitti raporum. rapor ücreti alanlar yakın zamanda almışsanız ne kadar yattı söyleyebilir misiniz hesaplama yapıyorum da çok merak ediyorum yardımcı olabilirseniz sevinirim❤️
ahs648_ mirooooo ben 23 Ekim’de 35 haftalık doğum iznine çıktım 24 Kasım’da doğum yaptım ve Şubat’ta raporum bittim parça parça yattı ama toplam 30 bin civarı yatmıştı
asell13 mirooooo bende mayısta doğum yaptım raporum bitti ama hala yatmadı para ilk 22 bin aldım şimdi ne yatacak bekliyorum bende
snm4510 İlk 2 ayın ödemesini doğumdan bi hafta sonra aldım ptt yada kaydettiysen banka hesabından alıyosun
Pdanne12 cnkrt hayır. Kamuda ucretli izne ayrılan annenin maaşı yatmaya devam ediyor. Ekstra ücret ödenmiyor
kkbahar ahs648_ sizin son 1 yilda ödediginiz prim tutarina göre hesaplaniyor o sebeple herkesin aldigi tutar farkli
miamia Pdanne12 ben de öyle düşündüm maaşımız yattığı halde rapor ücreti mi olur dedim arkadaşım illa bi sor belki alıyoruzdur dedi 😂😂