Ay düşüncesi bile korkunç geliyorken belirtileri yaşıyor olması daha kötü🥺
Daha 1 hafta önce adetim bitti ama bende kasık ağrısı, bel ağrısı,uyku hali, yorgunluk var. Ve kızım 10 dakika sonra 11 ay 5 günlük olacak.
Sabah ilk işim eczaneye gidip, test yapmak olacak. Ama gerçekten asla hazır değilim ikinci bebeğe. Kızım bana çok düşkün, ikinci bebek gelirse nasıl yeteceğim ikisine birden 🥺 Daha yeni kilo veriyorum, hormonlar yeni oturuyor derken tekrar başa sarmak hiç hoş değil. 😔