Merhaba kızlar Rapor parası ne zaman yatıyor acaba
elifffa maaş günlerimde yatıyor parça parça
elifffa hangi rapor acaba. Çözger mi ?
Benimki iki aşamada yattı ilki doğumdan birkaç gün sonra ikincisi rapor bitince
123aa anladım teşekkür ederim
crybaby 22 gün oldu hala yatmadı benim
elifffa heyet raporu almıştım
elifffa iş yeri bildirim yapmış mı sgk ya. Benim 50 gün oldu 2 Kere yattı
crybaby yani bilmiyorum yarın Bi sorayım en iyisi sizde mi heyet raporu almıştınız
elifffa ben doğum öncesi 6. Aydan itibaren heyet aldım o da hep maaş gününde yattı
crybaby anladım Teşekkür ederim