ezgiii12490 evde çorap giydirmiyorum üstünü örtüyorum da ne fayda direk açıyorlar evimin içi çok sıcak oluyor özelikle geceleri cam açamıyorum yüksek katta olduğumdan direk zıbınla uyuyorlar şuana kkadar hasta olmadılar inş olmazlar kejejdje ince giydirsemde çok terliyorlar e bu sefer terleri üstünde kuruyor bana bu daha çok hastalık sebebi geliyor o yüzden sadece zıbın yeterli😂