mrymkrm Kızlar bebeğim 7 aylık uykuya geçişte, mama içerken ve uykusu geldiğinde elini yumruk yapıp gözüne vuruyor ama sadece tek gözüne bilginiz var mı neden olur?
Unicorn67 mrymkrm uykusu geldiği için yapıyordur büyük ihtimalle benim bebeğimde hep gözlerini ovalar
mrymkrm Unicorn67 ovalıyor, kaşıyor da ama vurmaya yeni başladı. Şiddetli vuruyor birde korkuyorum bir şey olacak diye
Unicorn67 mrymkrm uykusu olduğu içindir ya benimkide gözünü çıkaracak şekilde ovaliyor genelde uykuya dalamadigi için ama yinede takip edin çok uzun sürerse bir doktora gösterin birde gözlerine bakın kirpikleri falan dökülüyor ya belki oda olabilir
Unicorn67 mrymkrm sanmam göz doktoruna yada çocuk doktoruna yönlendirir heralde aile hekimine gidebilirsiniz eğer yakınsa randevusuzda bakiyor hem