huneyraaa34 hemşire de slikon uçtan dolayı anne sütünü az almış olabilir dedi.
Ya ne kadar degisik insanlar var,bide hemşire olacak! Siz hiç korkmayın ve hep emzirin sütünüz az da olsa süt yapan şeyler yiyin tahin pekmez,veya tahin helvası, dereotu,roka, kuruyemiş tüketin. Kayısı suyu için bol bol. Bebeğim 1 hafta yattı hastanede sariliktan dolayı ve her gün silikon meme ucuyla emzirdim. Hatta hemşireler önerdi ve eşim gidip almıştı o dönem. Bide eski adetlere inanır mısınız bilmem ama sarı tülbent örtün bebeğin üzerine derler bizde. Annemle yengem gidip almışlardı eve çıkardığımızda hep örttüm üzerine,sonrasında normale dönmüştü çok şükür 🙏 lütfen moralinizi yüksek tutun çünkü sütünüzün olması için en çok morale ihtiyacınız var. Buradaki birçok anne bu yollardan geçti,geçiyor ve geçecek.. İnşallah en kısa zamanda çıkar bebisiniz🌺