ipek12 Merhaba canlar ❤️ Biz 20 günlüğüz daha ama emziğe alıştırmak istiyorum wee babynın emziğini aldım ama tutmadı yardımcı olur musunuz hangi emzikleri alır önerilerinizi bekliyorum 🥰 Şimdiden teşekkürler 😊
Mum ipek12 merhabalar, hiç riske girmeyin BİBS emzik alın kaucuk yapıda anne memesine en yakın emzık bu cok yazı okudum cok arastırdım pişman olmazsınız. Bu emzıgı alan cocuk anne memesını reddetmıyor yadırgamıyor cok memnunum ve arkadaslarıma önerdım cok memnunlar
GamzeAkova ipek12 ilk avent air verdim tuttu sonrasinda weebaby verdim tutmadi damaklı emzik sevmiyo bizimki. Avent pahali old. Icin 6 ayindan sonra baby plus yani e bebekten aldim daha uyguna geldi sadce uykuya dalarken emiyo zaten
ipek12 Mum sürekli emerek uyuyoruz yani öyle istiyor yapmayınca meme arıyor aranıyor benide bu yoruyor özellikle geceleri ama tavsiyenizi deneyeceğim
Arasyigitinannesi Mum wee denedim nuk denedim kaucuk denedim asla almadi benimde oyleydi surekli meme istiyordu memede uyumak istiyordu oneri uzerine avent ultra air aldim tek denemede yine istemedi ama emiyordu bende 1 hafta boyunca sütüme bandırıp veriyordum ağzına suan sorun yok şükür emiyor memede uyuyamadığı zaman emziği veriyorum hemen uykuya dalıyor 7 / 24 vermiyorum sadece uyuyacak zaman ve disariya çıktığımda veriyorum 😊
Mum ipek12 sekıl olarak aynı gibi olabılırler ama bibs kaucuk dokulu yumusak yapısı var damaksız ve kaucuk olmalı yenıdogan ıcın
GamzeAkova ipek12 bebegim 1 hafta kuvezde kaldı. Eve gelir gelmez verdim. Ama kuvezde eldivene pamuk geçirerek emdiriyolardi.
Rrraaaiiinnn Mum merhaba gunaydın siz yazınca bu bıbs markasına baktım ilk kez duydum cunku oioi ile arasında fark silikon kaucuk olması sanırım ve bebegın 5 aylık ne yapayım ki alsma 6 - 18 kaucuk erken mı olur kaucuk dıs cıkarma samanı verin ıdyorlar darbeye dayanıklı diye sımdıden dıs cıkarma dan vermem dogru olur mu acaba siz kac aylıkken verdiniz
ipek12 Ertugrul123 biz doğumdan hemen sonra vermedik işte şimdi yeni yeni alıştırmaya çalışıyorum ama işte 😒
annebusesi ipek12 göğüs ucunuza hangisi, benziyorsa onu almalısınız. Benim kızım avent ultra soft u tutmuştu.ilk 6 ay onu kullandık, 6.aydan beride nuk a geçtik.
Neslihanysldl Nuk emzikleride çok başarılı, genius serisini direk 10 günlükken tuttu benim oğlum, bide verme şeklinde önemli ben emzirir gibi kucağıma alıp öyle veriyodum emziği, bi kaç tekrar ile tuttu, şimdi 5 buçuk aylığız emzik istemiyor diliyle atıyor ☺️
Ertugrul123 ipek12 yenı dogdugunda vermemekle ıyı yapmıssın canım bazı çocuklar emmeyı bırakıyor sonra cok küçük verılınce alısmassada hıc üzülme sonra bıraktırması cok zor oluyor ben uyumasına yardımıcısı olsun dıye alıstırdım sımdıde emzıgı düşünce uyanıyor hep