Sevgissssss bence bez baglamayin yani en azından 5 saat bağlamayın aralıklarla olur beş saat bir kerede olur fazlada olabilir saat olarak misal veriyorum benim bebeğimde de pişik sorunu var hergun yıkadigim halde ben bayadir altını çok uzun süre bağlı bırakmıyorum bu kadar ilerleme yok o yüzden o kısımda olucak gibiydi şuan baglamama saatini uzattım birtane evde giydiği eşofmanı kesin kestiginiz parçaları da yaptığınız sortun içine koyun mis gibi oluyor rahatta ediyor batıyor ama o zamanda muslukta yıkayın olmadı çok batarsa altını,silincek gibiysede sizlersiniz yada