Benim oğlum dogdugundan beri çıt sesine uyanır. Evde o uyudugunda hayat durma noktasına gelir 😅 3 aylıkken düğüne gitmemiz gerekiyordu bırakamazdım da kimseye. O kadar seste ( hoparlore uzak oturduk ama neticede ses yuksek bize gore) bir guzel uyudu, nerdeyse kalkana kadar uyudu diyebilirim 😅 hala daha evde uyusun parke sesine bile uyanir ama dugunlerde mışıl mışıl uyur 😅 bence korkmayın neticede yanınızda belki bizimki gibi olur 🤗