nurhira1907 Arkadaslar kızım 3 yasinda saclari hala uzamıyo sadece onden iki kukul oluyo o nolur yardimci olun ne kullanmam lazim.saclari icin
Asel4175 nurhira1907 bizimde aynı 2 yasinda kızım 2 kukul zor topluyorum.kivircik.bide hangi sampuanla yikamam gerek 2 yasindaki bebekleri goruyorum masallah oyle uzun ki
Y6_ nurhira1907 bnm oğlumda dr farketmişti özele gidiyoruz zinco c vermişti tırnak ve saçları güçlensin die şimdi gayet iyi yani gür değil ama eskisi gbi de 2 tel değil 2 yal olacak 14 gün sonra