Açıktan lise okuyordum ama bırakmak zorunda kaldım şimdi baktım 157 kredim var zorunlu dersim kalmamıştı kendimi geliştirmek istiyorum evde canm sıkılıyor bsieyelrle uğraşmam gerekiyor şimdi nasıl oluyor bırakalı çok oldu ama online sınav oluyormuş artık bilgisi olan varmı