Benim bebeğimde 19aylık 11kg, aşırı emmeye düşkündü ben fısfıslı bir şişeye sirke koydum evin içinde sürekli heryere götürüyorum meme istediğinde onun gözü önünde sıkıyorum, emmekten vazgeçiyor.Annecigim hadi ilacı getir diyorum getirip kendi sıkmaya çalışıyor:), ¾ gündür bu şekilde öğlen uykusuna kadar hiç emmeden devam edebiliyoruz, ama yeme konusunda iştahı hala açılmadı.Böyle böyle emzirmeyi azaltmaya çalışıyorum inşaallah, gece en az 4defa kalkıyor geceleri de sirke sıkıyorum ağlıyor su içip geri uyuyor , bazen kıyamıyorum emziriyorum böyle bir yöntem buldum ben sizde deneyebilirsiniz