Eşimde 15 senedir var..ben daha kötü olmasın diye hep doktor krem ışın tedavi..tıb disinda hoca hacı işleri vs yaptirk her şey..bir şey fayda etmedi..bir şey
Tedavsji yok ..kabullenemeidm olur tedavu olmaz olur mu dedjm..adamı o doktordan o doktora koşturdum.. ışın a yolladım.kremler vs her şey bir şey bir işe yaramadi