Kızlar oğlum 15 ekimde 3 yaş olacak ama babasına aşırı düşkün resmen ona aşık Hersey I yapsın etsin istiyor , gece uyanıyı ağlıyo mesela benle asla susmuyor babası gelince tamamdır susar ağlamaz , bana sürekli defol seni istemiyorum diyor hiç vurmayan çocuk bana vurmaya başladı aşırı üzülüyorum büyüyünce de mi böyle olacak , o kadar emekle tüp bebekle oldu neler çektüm neden böyle yapıyor bana babası warken resmen çocuksuz gibiyim yaa 😔😔nasıl davranmalıyım bilmiyorum