1765meral Merhaba sevgili anneller oğlum 14 aylık ve hala yürümüyor tutunma var fakat oturduğu gibi tekrar emekliyor korkuyormu yoksa emekleyerek gitmek daha mı hoşuna gidiyor anlayamadım sizdede böyle oldumu?
tamamdedimyaa 1765meral benim kızımda 14 aylık ufak ufak bir kaç adım atıp, oturuyor emeklemeye devam ediyor. Kolayına geliyor galiba 😂