bsrsvr Çok zorlayacağını düşünmeyerek başladım ama baya yorucuymuş bebeğim 6 aylık meme reddi yapmaya başladı laktik asit üretiyor mudur vücut
deryayagmur bsrsvr yok bir şey olmaz bebeğiniz 6 aylık . Durumun bebeğinize yansıyacak bir olayı da yok😊 aksine üzerinizden sitres azalır ve daha verimli bir gün geçirmenize yardımcı olur. ..
Xname Hiç düşünmezdim böyle birşey olacağını ben de aletli pilatese başlayacağım neden meme reddi yapsın ki?
bsrsvr Xname ağır egzersizler yaptığında vücut laktik asit üretir bu da sütün tadının ekşimesine sebep olur
Xname bsrsvr hiç bilmiyordum ya umarım öyle birşey olmaz çok spor yapan var doğumdan sonra sizinki dönemsel birşey olabilir belki
deryayagmur bsrsvr bir şey olmuyor canım 4 aydan sonra doktoruna sorup sağlik ve iyileşme durumuna göre doktorunun onaylaması sonrası pilatesi yapmanda hiç bir sakınca yok
KuzeyinAnnesi03 bsrsvr acımayala değil canım doktorumuz öyle dedi dikkat et önermiyorim ilk 1 sene karın yorulacak egzersizleri dedi