Minkpndam bebek kiyafetlerini 9 aylık bebeme 3 yaş falan alıyorum ya küçülürse diye, polo tişörtleri muslin kıyafetleri asıyorum diğerleri hiç küçülmüyor zaten ben makineye çok alıştım 😍 yıpranma da şöyle, sürekli kullandığım havlular yırtılmaya başladı. Bazı tişörtlerim de koltuk altından delindi onun dışında yiprandigini hissetmiyorum. Toz toplama haznesindekilerin hepsinin toz olduğuna inanmıyorum kıyafetleri inceltiyor olmalı o kadar toz çıkamaz çünkü