gulunannisi Arkadaşlar erkek bebeğim olacak başına Hüseyin koyacağız nasipse ikinci isim olarak ya EDİZ ya da ASİL düşünüyoruz sizce hangisi daha güzel olur
aslananne27 gulunannisi ikinci isim yakışmıyor huseyinin yanına 😂 ikinci isim koyacağın bi ad değil Hüseyin 😂