Benim oğlumdada oluştu temiz orjinal gül suyuyla sildim isilik olan yerleri bi kaç güne geçti ve her gün ılık banyo yaptiriyorum bide gül suyundan sonra biraz bekleyip azacık bepantholun pişik kremini hafif sürdüm geçip gitti ince pamuklu giydirmeyede dikkat ediyorum gül suyun deneyin mutlaka doktorlar bile öneriyor